27 September, 2006

Was Wunderbarschönes --- Siradisi Güzellik

Na wie gefällt Euch die hier?? Genial oder? 2,5cm hoch und an der dicksten Stelle 2,5cm breit. Ein richtiges Schätzchen für den Dinner-Ausschnitt ;) Den könnt ich abgeben.... falls jemand so davon beeindruckt ist, dass er oder sie 25€ dafür geben würd. Eine Überlegung ist es wert würd ich sagen. Ich bin halt auch ein Eric Rader Fan, kann mir aber seine Perlen nicht leisten, also mach ich meine, und die könnt Ihr auch bekommen.
Nasil? Begendiniz mi? Süper degil mi? Asil elinizde tutup güneste bakmaniz gerek, vallaha ben dün aksam bunu yaptim, elimden birakamadim hala bakiyorum ;) Ama bu harikulade sey sizin olabilir. Gümüs kaplama oldugunu söylemismiydim? Büyüklügüde 2,5*2,5 cm yani uzunlugu ve en kalin yarin eni. Sade bir gece kiyafetinin üstünde nasil görünürdü hayal edebiliyormusunuz? Sanki boynunuza mücevher takmisiniz gibi isildiyor. Bence siz bu güzeli kacirmayin, unutmadan söyliyeyim: dünyada tektir, ayni takacak olan kisi gibi. Farkli oldugunuzu neden göstermiyorsunuz. Herkesin alabilecegi seri imalatlardan bikmadiniz mi? Eeee? daha ne bekliyorsunuz o zaman, 25€'ya sizin olabilir. Isterseniz kuyumcuya götürüp degisik bir sekil verdirebilirsiniz yada kendiniz bu güzeli uzun bir gercek gümüs zincire takip etrafiniza biraz hava atalibilirsiniz. Karar sizin, ben burdayim. Ve ilk email atana bu güzeli verecegim.

No comments: